כותרת
1/1

איך לפרסם מוהל באינטרנט?

יכול להיות שעד היום שיטת השיווק הקלאסית "מפה לאוזן" עשתה עבורכם את רוב העבודה. חברים המליצו, לקוחות הגיעו, ומצאתם את עצמכם עם כמה הזמנות מדי חודש. מצד שני, ברור לכם היטב שאת היומן שלכם אפשר למלא קצת יותר בקלות, שהרי בכל יום נולדים ילדים חדשים לעולם, ושמונה ימים לאחר מכן הם זקוקים לגורם מקצועי, רגיש ומיומן שיעניק להם את המענה הטוב ביותר שיש.

כדי לעזור לכם לקדם את השירותים שלכם גם באינטרנט אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים.

1 – אל תוותרו על אתר אינטרנט

כן, גם מוהל זקוק לאתר אינטרנט מרשים ואיכותי, כזה שישמש כרטיס ביקור לכל לקוח מתעניין ולכל משפחה שזקוקה לשירות של בעל הניסיון. כדאי לשמור על עיצוב נקי, ולספק באתר את כל המידע הדרוש, כולל טיפים להורים הנרגשים, טפסים ליצירת קשר ותמונות באיכות גבוהה (של תינוקות רגועים לאחר הטקס, ולא בהכרח מהטקס עצמו).

2 – הפגינו נוכחות ברשתות החברתיות

רשתות כמו אינסטגרם ופייסבוק הן פלטפורמה אידיאלית לקידום השירותים שלכם. למעשה, ההורים הצעירים נמצאים ברשתות ממילא, וחלקם אף מבקשים המלצות בקבוצות ייעודיות. אם תהיו שם, תפגינו נוכחות ותשתפו גם בהמלצות של לקוחות מרוצים שקיבלו שירות מצוין, תהיה יותר נגישים ללקוחות הפוטנציאליים שמחפשים מוהל לאירוע המתקרב.

3 – צרו תוכן רלוונטי לקהל

תוכן הוא כלי שיווקי חשוב מאוד, וגם מוהלים יכולים להפיק מהכלי הזה תועלת רבה. תוכלו לנהל בלוג באתר שלכם, ובו תשתפו בטיפים לבחירת רופא מוהל, בהכנות לאירוע וגם בהחלמה ממנו, במנהגים שונים, בהיסטוריה של המילה ובמשמעות שלה. בקיצור, יש לכם לא מעט על מה לדבר, ואין ספק שאם תעשו את זה נכון, תוכלו לייצר תנועה לאתר ולהגדיל את הסיכוי שבפעם הבאה שהגולשים יזדקקו לשירות שלכם, הם ידעו בדיוק לאן לפנות.

4 – קדמו את האתר שלכם במנועי החיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא צעד חשוב שיכול לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. המטרה העיקרית כאן היא ליצור מצב שבו בכל פעם שמישהו יחפש מוהל בסביבה, השם שלכם יהיה הראשון שיופיע. אפשר להשיג את היעד הזה בעזרת קידום אתרים הכולל שילוב של מילות מפתח רלוונטיות, בניית קישורים איכותיים, ועוד ועוד.

5 – שתפו בחוות דעת והמלצות

כשאנשים מחפשים מוהל לטקס החשוב כל כך, הם מחפשים אדם מקצועי ועתיר ניסיון כדי שיוכלו לעבור את האירוע המיוחד הזה בראש שקט באמת. אם יש משהו שיעניק להם את השקט שהם מחפשים, זה ביקורות והמלצות של לקוחות מרוצים אחרים. לכן, כדאי לבקש מהלקוחות שלכם להשאיר פידבק באתר או ברשת החברתית בה אתם פעילים, ולוודא שהמבקרים באתר ידעו בדיוק היכן למצוא את ההמלצות הללו. הן יוסיפו לכם אמינות רבה, והאמת היא שללקוחות הפוטנציאליים שלכם זה אולי הדבר החשוב ביותר.

רגישות ומקצועיות

לסיכום, כדאי לזכור שאתר אינטרנט הוא פתרון יעיל מאוד לכל בעל עסק ונותן שירות, גם כאשר מדובר בשירות רגיש וייחודי כמו זה שאתם מציעים.

בעבודה נכונה, ועם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים, אלה שההורים הטריים באמת מחפשים ורוצים, תוכלו לחזק את הנוכחות שלכם בדיגיטל ולהגיע לקהל היעד בצורה הכי מדויקת ונכונה שיש.

שיהיה לכם המון בהצלחה!


קבלו הצעות מחיר

קבלו הצעות מחיר ממקומות ונותני שירות

השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם